• 04533873425 - 33873426
  • msamobadel@gmail.com
/ تحقیق و توسعه / مقالات مرتبط / راهنمای خرید پرکن ماست

راهنمای خرید پرکن ماست

مقدمه

شرکت تولیدی صنعتی مبدل سازان آرتاویل، یکی از پیشروان صنعت تولید ماشین آلات صنعتی، با هدف رفع مشکلات رایج در خط تولید لبنیات، دستگاه پرکن ماست چهار نازله با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل اختصاصی حجم را برای اولین بار اختراع و تولید کرده است. این دستگاه که به‌صورت کامل در داخل کشور طراحی و ساخته شده، دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری نسبت به نمونه‌های خارجی و داخلی موجود در بازار است.

✔️  با افتخار ثبت اختراع این دستگاه در ایران به نام شرکت مبدل سازان آرتاویل می باشد. 

 ◀️ مشکلات دستگاه‌های مشابه موجود در بازار داخلی

اکثر دستگاه‌های چهار نازله پرکن ماست با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل اختصاصی حجم که در بازار داخلی موجود است، وارداتی هستند. این دستگاه‌ها علاوه بر مشکلاتی چون عدم قابلیت تنظیم دستگاه جهت خروجی محصول در حجم و وزن متغیر، دارای راندمان پایین خروجی محصول هستند. و همچنین اپراتور کنترل کامل بر روی همه قسمت های دستگاه را ندارد. اما شرکت مبدل سازان آرتاویل در راستای توسعه فناورانه ماشین آلات صنعتی، توانسته همه مشکلات ذکر شده را مرتفع سازد.


 ◀️ ویژگی‌های منحصر به‌فرد دستگاه تولیدی مبدل سازان آرتاویل

ماشین چهار نازله پرکن ماست با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل اختصاصی حجم در هر نازل، توسط شرکت مبدل سازان آرتاویل برای رفع تمامی این مشکلات طراحی و ساخته شده است. این دستگاه با استفاده از سیستم برنامه‌نویسی PLC و تجهیزات پیشرفته‌ای چون پمپ‌های سانتریفیوژ، دبی سنج الکترومغناطیسی و کنترل سطح مغناطیسی توانسته است تا عملکرد بی‌نقص و دقیقی را طول فرایند تولید فراهم آورد. همچنین اپراتور می‌تواند حجم دلخواهی برای هر نازل تنظیم کرده و برنامه‌ریزی دقیقی برای هر ست دستگاه انجام دهد. بدین‌صورت، در یک زمان می‌توان از نازل‌های مختلف، حجم‌های مختلفی از ماست، شیر، ماست خامه‌ای و سایر محصولات مایع و نیمه مایع را به‌طور دقیق در ظروف مختلفی چون پلاستیکی، مقوایی، آلومینیومی، شیشه‌ای یا حلبی پر کرد.

مزایای دستگاه مبدل سازان آرتاویل

1. قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل اختصاصی حجم: این دستگاه با دقت بالای 0.1 درصد قابلیت تنظیم حجم یا وزن دلخواه را برای هر نازل فراهم می‌کند.

2. بهره‌وری بالا: به دلیل امکان برنامه‌ریزی دقیق، بازدهی و کیفیت محصول نهایی به میزان خارق‌العاده‌ای افزایش یافته است.

3. انعطاف‌پذیری بالا: امکان پر کردن ظروف مختلفی با اندازه‌های متفاوت وجود دارد که می تواند به توسعه خط تولید کارخانه های لبنیاتی کمک کند.

4. ساخت داخل: تمای قسمت های این اختراع در داخل کشور طراحی و تولید شده است که تفاوت قابل توجهی با نمونه‌های وارداتی دارد و نیاز به واردات را کاهش می‌دهد.


 ◀️ نکات مهم در مورد خرید دستگاه استارتر ماست
نسخه های مختلفی از دستگاه پرکن ماست در بازار موجود است که می توان به خرید هریک از آن ها اقدام نمود اما قبل از خرید دستگاه پرکن ماست باید به نکات زیر توجه کرد:
1. تعداد بالای نازل خروجی برای تسریع در فرایند خط تولید لبنیات
2. قابلیت کنترل دقیق میزان خروجی نازل ها بصورت جداگانه
3. قابلیت برنامه ریزی توسط سیستم منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)
4. سهولت کنترل و استفاده برای اپراتور
5. قیمت مناسب
یافتن دستگاهی که همه ویژگی های منحصربه فرد بالا را داشته باشد، از نکات مهم در هنگام خرید استارتر لبنیات می باشد. لازم به ذکر است اختراع شرکت مبدل سازان آرتاویل در حوزه تجهیزات پرکن ماست همه ویژگی های بالا را در اختیار خریدار میگذارد.

 ◀️ خلاصه‌ای از نتیجه‌گیری ▶️ 

دستگاه چهار نازله پرکن ماست با قابلیت برنامه‌ریزی و کنترل اختصاصی حجم در هر نازل، که توسط شرکت مبدل سازان آرتاویل طراحی و ساخته شده، تحولی چشمگیر در صنعت تولید محصولات لبنی ایجاد کرده است. با قابلیت‌های فوق‌العاده و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، می‌تواند نیازهای متفاوت تولید کنندگان را پاسخ دهد و به رشد صنعت لبنیات در کشور کمک کند.


لینک های مرتبط:
مشخصات فنی دستگاه
خرید و مشاوره رایگان
لینک ثبت اختراع